lördag 27 september 2014

Äppel päppel ..
ja visst är dom vackra som dekoration ..

fallfrukt är perfekt att dekorera med !

gamla vedbitar ger en speciell känsla ...

för mig är känslan viktig !
vad känner jag inom mig ...?
vad vill ögat se...?

....

jag har ett boktips idag !
har precis läst Mia Törnbloms nya bok ..
" hur svårt kan det vara "
jag säger bara wow ! vad tänkvärd den var ,
sträckläste den ...
.....
Tänkvärt !
vilken gubbe eller gumma vill jag vara idag !
se möjligheterna eller hindren ?
vad ger just jag för energi åt andra !

KRAM !
ja som endel undrar , jag är inte så aktiv på bloggen här pga 
vissa anledningar ..
men glad att ni inspireras av mig ändå !

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är Mia bra! Vi är tre från jobbet, som ska åka på en föreläsning med henne i Växjö på måndag! Har lyssnat på henne alldeles i början av hennes föreläsarturné, men henne kan man aldrig få höra för mycket av. Ska bli trevligt, kanske vi hinner shoppa lite i stan också:::

    SvaraRadera
  2. was für eine schöne dekoration!!! die äpfel sehen sooo lecker aus!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera